annemiek-in-zuid-afrika.reismee.nl

Tot over 3 maanden!

Vandaag is de start van een nieuw avontuur! Ik vertrek vandaag voor 3 maanden naar Zuid-Afrika. Vanavond om 20.25 uur vlieg ik vanaf Schiphol met als eindbestemming Port Elizabeth. Zaterdagmiddag zal ik hier om 15.40 uur aankomen waarna ik een nacht zal verblijven in een B & B vlakbij het vliegveld. Doordat mijn vliegtuig 40 minuten te laat aankomt was het helaas niet mogelijk om opgehaald te worden. Zondag in het begin van de middag wordt ik samen met andere studenten opgehaald vanaf het vliegveld van Port Elizabeth. Hier vandaan wordt ik naar het Koffylaagte Game Lodge waar het dan echt van start gaat. Dit zal mijn verblijf zijn voor de komende 9 weken, dat moet wel goed komen denk ik ;)


Reacties

Reacties

Tiny en Jan

Heel veel succes in Afrika. Geniet ervan?

Jan en Gera loonstra

Heel veel plezier

Eltje van Dijk

Wij Ties en ik wensen jou een gezellige maar vooral een leerzame tijd toe in Zuid Afrika

wilfred en willyjanne

hoi annemiek,we gaan je volgen hoor,en ben benieuwd naar de foto s . geniet ervan.

Trijn en menno

Wij wensen jou ontzettend veel plezier daar in afrika, en je verblijf ziet er super uit!!

Gerrit en Zwaantje

Annemiek,we wensen jou veel plezier in Africa,geniet ervan,we zullen jou volgen ?

janny

mooi avontuur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!