annemiek-in-zuid-afrika.reismee.nl

Skydiven

Eerst maar even een kleine update; sinds afgelopen weekend hebben drie keer per dag geen stroom voor zo’n 2,5 uur. Dit maakt het erg lastig om schoolwerk te doen, maar ook om mijn verhalen te delen met het thuisfront. Vandaag maar even een inhaalslag!

Vorig weekend zijn we naar Mosselbay verbleven; het weekend van spanning en adrenaline! Waar anderen er voor kozen om te gaan shark cage diven (in een kooi de zee in om met haaien te zwemmen), koos ik voor een ander soort spanning: skydiven. Samen met nog iemand van de groep vertrok ik zaterdagmorgen richting het vliegveld om voor de tweede keer deze uitdaging aan te gaan. Wat ze zeggen, de tweede keer is beter dan de eerste, is zeker waar. Door de eerste ervaring met skydiven in Sydney twee jaar geleden, voelde ik weinig zenuwen. Spanning is er altijd, maar gezonde spanning is goed. Wel kon ik nu veel meer genieten van het uitzicht vanuit het vliegtuig en van het moment zelf. Je bent wat beter voorbereid en weet wat komen gaat. Zelf het moment van springen was geen eens eng. Je denkt gewoon gaan en het geeft een enorme kick! Ik zou het zo nog een keer weer doen, super mooi om een stad zo te zien. Zeker als het aan zee ligt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!