annemiek-in-zuid-afrika.reismee.nl

Nog één maandje...

Na het avontuur van twee jaar geleden in Australië, begint over precies één maand het volgende avontuur: Zuid-Afrika. Op 31 januari zal ik vertrekken vanaf Amsterdam met als eindbestemming Port Elizabeth. Hier zal ik eerst negen weken gaan studeren en aan de slag gaan met de specificatie die ik heb gekozen, Wildlife Management. Dit betekend dat ik mijn schooltijd door zal brengen in een Lodge in de jungle. Heel spannend, maar zeker een nieuw avontuur waar ik naar uit kijk!!

Mijn reis naar Zuid-Afrika bestaat niet alleen uit studeren, maar ook lekker rondreizen door Zuid-Afrika en het land ontdekken. Dit zal ik doen met een georganiseerde groepsrondreis. Deze rondreis zal beginnen in Johannesburg en eindigen in Kaapstad. Tijdens deze 20-daagse rondreis zullen plekken worden aangedaan als het Krugerpark, Addo Elephant National Park, Plettenberg Bay, Oudtshoorn (dé struisvogelhoofdstad) en nog vele andere mooie plekken. Het zal zeker weer een reis worden met nieuwe ervaringen, ontdekkingen en er zullen vast en zeker weer grenzen verlegt worden en uitdagingen worden aangegaan.

Net als in Australië zal ik proberen om ook mijn reis in Zuid-Afrika zoveel mogelijk proberen te delen via dit blog. Omdat het internet niet zo geweldig is, is het de vraag of dit gaat lukken.. Ik ga in ieder geval mijn best doen en hoop dat jullie via dit blog de reis samen met mij gaan maken.

Liefs Annemiek

Reacties

Reacties

Eltje van DIJK

Wij Ties en ik hebben nu al genoten van je blog. We zien met belangstelling je reisverslag tegemoet.

Mary

Hoi meid,
Nog 1 week en dan is het zover, weer een nieuw avontuur en nu naar Zuid Afrika.
Eerst daar aan de studie en dan nog een mooie rondreis als afsluiting. We zullen zeker weer genieten van je blog, en kijken er naar uit wat je nu allemaal weer mee gaat maken. Hopen dat jij er nu net zo van geniet als je vorige reis naar Australië maar dat zal zeker zo zijn. Veel plezier!!!!

Liefs Papa en Mama
Robert en Danique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!