annemiek-in-zuid-afrika.reismee.nl

Game Drive

Gistermiddag stond er een game drive op het programma. We gingen in groepen van twee een deel van het terrein van Koffylaagte verkennen wat zo'n 1800 hectare bevat. Na de bush walk van vorige week is het toch wel heel bijzonder om op deze manier het terrein te verkennen en de dieren van heel dichtbij te zien. Door de lessen die we de afgelopen anderhalve week hebben gehad, hebben inmiddels al heel wat kennis opgedaan over verschillende dieren, hun kenmerken, waar ze leven, wat ze eten etc.. Tijdens de game drive was onze opdrachten om de dieren te spotten en ze bij naam te noemen. Zo hebben we Impala's, Zebra's, Neushoorns, Giraffes, Eland, Waterbok en ook vonden we de schedel van een Kudu! Volgende week gaan we ook weer een game drive doen, maar dan in de avond. Heel benieuwd hoe dat zal zijn!

Morgen staat er ook weer een leuke activiteit op het programma; bezoeken van een Cheetah park. Het zal vast weer mooie foto's opleveren!

derk en willie

ziet er prachtig uit. Een hele mooie wereld. Veel plezier

Eltje van Dijk

Wat heb je al veel gezien en wat spannend om al die dieren van dichtbij te zien.

wilfred en willyjanne

ziet er weer super uit!! zijn stiekem toch wel jalours op het mooie weer daar.

janny

WAT WEER EEN MOOI AVONTUUR