annemiek-in-zuid-afrika.reismee.nl

Weekendje Port Elizabeth

Nadat we de eerste week goed zijn doorgekomen, stond vrijdag een weekendje weg op het programma. Aangezien we twee uur van de bewonende wereld zitten is het noodzakelijk om een auto te huren om in de weekenden te gaan en staan waar we willen. Dit weekend wat het Port Elizabeth. Vrijdag vertrokken we na de lunch op weg naar het verhuurbedrijf om onze auto's op te halen. Hierna gingen we richting ons hostel voor de komende twee dagen. Vrijdagavond zijn we uiteten gegaan en daarna nog gezellig een drankje gedronken. Iedereen was beste wel moe van alle indrukken van de afgelopen week, dus gingen we al vroeg terug naar het hostel. Zaterdagmorgen vertrokken we richting een winkelcentrum. Daar aangekomen kwamen we erachter dat één van de banden wel wat zachter was. Om problemen te voorkomen vertrok ik samen met nog iemand weer richting het verhuurbedrijf om hier naar te laten kijken. Gelukkig bleek er niet veel aan de hand en konden we met een gerust hart verder rijden. In de avond gingen een aantal hun eigen weg en ik ging samen met de anderen eten bij een Aziatisch restaurant. Hier deden we een soort van proeverij van verschillende soorten vlees en visgerechten, zoals sushi maar ook hebben we slakken gegeten. Ik riep er niet zo hard van, maar slakken zijn best wel lekker! Het heeft een hele andere tekststuur dan ik verwacht had. Na het eten bleek dat de andere groep niet terug kon komen van de plek waar zij zaten waardoor we ze op moesten halen. Aangezien ik nog niet had gedronken, moest ik gaan rijden. Wel even wennen aan de linkerkant van de weg, maar het ging wel aardig goed. Zondag was een rustige dag, na het uitchecken vertrokken we weer richting Koffylaagte om nog even te ontspannen en ons voor te bereiden op de komende week.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!